Usein kysyttyä
Usein kysyttyä
Saako tilauksen mukana nimmarin?
Jokainen tilaus on käsin pakattu Eetun toimesta ja jokainen tilaus sisältää pienen käsin kirjoitetun kiitoskortin Eetun nimikirjoituksella.
Jos haluat nimmarit myös muilta toimiston jäseniltä, voit jättää siitä toiveen tilauksen lisätietoja -kenttään. Toiveet toteutetaan mahdollisuuksien mukaan, mikäli tilausten pakkaushetkellä toimiston jäsenet ovat paikalla toimistolla.
Katso tästä kuvalliset ohjeet, mistä löydät tilauksen lisätietoja -kentän ostoskorinäkymässä.
Milloin muuta merchiä tulee saataville?
Mikäli haluaisit nähdä kaupassa myös muuta merchiä, voit kertoa toiveistasi vastaamalla tähän kyselylomakkeeseen. Suosituimmat toiveet pyritään toteuttamaan tulevaisuudessa ja uusista tuotteista ilmoitetaan Eetun someissa!
Paljonko toimitus maksaa?
Kaikkien tilausten postikulut ovat 6,90€ huolimatta siitä kuinka monta tuotetta tilaat.
Postikulut sisältävät pakkausmateriaalit, kiitoskortin nimikirjoituksella sekä seurantakoodin, jonka avulla voit seurata tilauksen kulkua.
Mitä maksutapoja voin käyttää?
Kaupassa voi maksaa Stripen avulla. Stripen maksutapoihin kuuluu maksukortit Visa, Mastercard ja American Express sekä maksusovellukset Google Pay ja Apple Pay.
Lue lisää Stripestä: https://stripe.com/en-fi
Kuinka kauan toimitus kestää?
Eetu pakkaa tilauksia itse toimistolla muutaman kerran viikossa arkipäivisin. Posti kuljettaa pienikokoiset tilaukset perille keskimäärin 1-5 arkipäivässä ja isokokoiset tilaukset 1-3 arkipäivässä. Pienet paketit saapuvat suoraan postilaatikkoon ja isommista paketeista saat noutoilmoituksen, kun paketti on noudettavissa lähimmässä noutopisteessäsi. Voit seurata tilauksen kulkua Postin sivuilla tai OmaPosti -sovelluksessa seurantakoodin avulla. Löydät seurantakoodin sähköpostistasi.
Tilauksen seuranta: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta
Miten palautan tuotteen?
Noutamatta jätetty tilaus ei ole tilauksen peruutus tai palautus. Asiakkaalta peritään korvaukset aiheutuneista kuluista, jos hän ei ole noutanut tilausta Postin säilytysajan puitteissa eli viikon kuluessa, sillä tällöin paketti palautuu takaisin kaupalle.
Asiakkaalla on kahden viikon eli 14 päivän palautusoikeus tilauksen tilauspäivämäärästä alkaen. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisessä pakkauksessa. Asiakas maksaa itse kaikki kulut palautukseen liittyen ja huolehtii paketin perille saapumisesta. Asiakas saa rahanpalautuksen tilauksesta, kun paketti on palautunut kaupalle ja tuote tai tuotteet on todettu käyttämättömiksi ja myyntikuntoisiksi. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota ensin yhteyttä sähköpostitse tai yhteyslomakkeen kautta, sillä palautuksia ei oteta vastaan, jos niistä ei ole sovittu etukäteen.
Mitä teen jos paketti häviää tai tulee rikkinäisenä perille?
Seurantatunnus sekä paketin kulku voi päivittyä muutaman päivän viiveellä Postin seurannassa. Mikäli paketti ei ole saapunut sinulle kahden viikon kuluessa lähetyspäivästä, olethan yhteydessä sähköpostitse tai yhteyslomakkeen kautta.
Mikäli paketti tai tuote/tuotteet ovat vaurioituneet toimituksessa, olethan yhteydessä sähköpostitse tai yhteyslomakkeen kautta. Liitä viestiin mukaan myös kuvat tilauksesta sekä tilausnumerosi.
Mistä tuotteet tulee?
Tarrat, magneetit, heijastimet ja haalarimerkit
Tarrat ja magneetit valmistetaan Suomessa yhden hengen pienyrityksen toimesta ja heijastimet suomalaisen perheyrityksen toimesta. Haalarimerkit valmistetaan Suomessa alan tunnetuimman ja arvostetuimman haalarimerkkivalmistajan toimesta. Kaikkien näiden tuotteiden kuvitus on suomalaisen taiteilija & striimaaja Maatukan käsialaa.
Lippikset
Lippisten "Tilaa Eeddspeaks" -tekstit on valmistettu Suomessa suomalaisen perheyrityksen toimesta. Tekstit on brodeerattu eli kirjottu kankaaseen kiinni, joten teksti ei lähde haalistumaan esim. pesun tai pidemmän käytön myötä, kuten perinteisessä printtipainatuksessa.
Lippikset itsessään on valmistettu Aasiassa sertifioidusta luomupuuvillasta. Lippiksiä valmistava yritys on sitoutunut noudattamaan sopimuksia, jotka kieltävät mm. lapsi- ja orjatyövoiman käytön koko yrityksen toiminnassa sekä takaamaan kaikille työntekijöille reilun palkan sekä turvalliset työolot ihmisoikeuksia noudattaen.
Lippiksiä valmistava yritys lahjoittaa vuosittain yhden prosentin kaikista tuotoistaan hyväntekeväisyysjärjestöille, jotka tukevat useita erilaisia ympäristöön, eläimiin ja ilmastoon liittyviä projekteja hiilineutraalimman tulevaisuuden puolesta.
Pipot
Musta pipo: Valmistettu 95% luomupuuvillasta ja 5% elastaanista. Brodeeraus on valmistettu Suomessa suomalaisen perheyrityksen toimesta.
Punainen pipo: Valmistettu 50% akryylista ja 50% rPET-kankaasta eli ympäristöystävällisestä kierrätetystä polyesterista. Brodeeraus on valmistettu Suomessa suomalaisen perheyrityksen toimesta.
Hiustupsujen kuvitus on suomalaisen muotoilun opiskelijan, Schweinskin käsialaa.
T-paidat
100% puuvillasta valmistettu paita, josta 50% on kierrätettyä ja 50% orgaanista puuvillaa. Tuote on OEKO-TEX® STANDARD 100 2303045 Centexbel -sertifioitu ja jokaisesta myydystä paidasta valmistaja lahjoittaa 2% Water.org -organisaatiolle. Koko paidan tuotantoprosessi on nähtävillä ja jäljitettävissä QR-koodista, joka löytyy paidan lapusta. Paidan printtikuva on painettu Suomessa suomalaisen perheyrityksen toimesta.
Lippiskuva on suomalaisen taiteilija & striimaaja Maatukan käsialaa.
Hiustupsujen kuvitus on suomalaisen muotoilun opiskelijan, Schweinskin käsialaa.